lørdag 18. oktober 2008

Badet på loftet




9 kommentarer:

Anonym sa...

Heisann!!

Å SUKK OG ATTER SUKK,DET ER BERRE SÅÅÅ SKJØNT DET BADET!!!

Eg skjønner godt at du vil sete der og NYTE det!!
Du er så flink!!Er du interiørkonsulent,eller? ;))

Ha ei knall fin helg i nord!!

Klem!

-Randi N.Ott-

lilleann sa...

Nydelig bad ja :)
God helg :)

Anette sa...

Rene spa'et, helt lekkert!

Kari Ann sa...

Tuuusen takk! så snille dere er!! Nei, er ikke interiør konsulent, desverre. Skulle gjerne vært det:)))

simmas hus sa...

Stilig og delikat bad! Du hare virkelig god smak!
Klem Simmas Hus

Stine ☆ sa...

Nydelig bad! Deilig å slappe av i et varmt skumbad her tenker jeg :)
Ha en fin helg!

Farmendamen sa...

..akkurat ett slikt badekar vil jeg ha også!Nydelig bad du har. Koser meg på bloggen din.
Ha en fin lørdagskveld hilser farmendamen deg.

Anette sa...

Ahhh... skikkelig misunnelig! :-)

Susanne sa...

Hei
Jeg har nå tittet lenge på bloggen din og du har en av de vakreste bloggene jeg har besøkt:) Ble kjempeinspirert, spesielt av badene dine. Nå skal jeg kose meg og titte enda litt videre! Ønsker deg og dine en flott adventstid!
Med vennlig hilsen
Susanne

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin