torsdag 16. oktober 2008





3 kommentarer:

Anette sa...

jeg skjønner ikke hvordan det går an å ha et så gjennomført og strøkent hjem, helt imponert!!!Hvorfor kommer ikke ditt nyeste innlegg øverst?? merkelig...
Ha en flott kveld i ditt lekre hus

prinsesselinn sa...

å så fine bilder.
Kjempefin boks med blonder.
fine ting til jul.
Gleder meg.

Hjemmekoz sa...

Hei.
Nå har jeg sitti å sett over den fine bloggen din med bilder av alle de utrolig fine tingene...
Så nå er jeg helt grønn av misunnelse....

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin