lørdag 18. oktober 2008






2 kommentarer:

Anonym sa...

Jammen ta der var dt nye bilder igjen;)) GØY!!

Ser du har kjøpt deg eit kjempe søtt pledd og ei glassklokke(kor kjøpe du alt det fine hen?) ;) )
PUH!
Ventar på neste eg;)
Hadde vore kjekt og besøkt deg:o)det hadde eg KOSA meg!!Eg har no slekt der oppe;)

-Randi N.Ott-

Anettes hus sa...

Hei! Likte så godt det nye gulvteppet ditt! Det hadde passet perfekt i stua mi, akkurat noe sånt jeg har vært på let etter lenge:) Kan jeg spørre hvor du har kjøpt det?

Ha en fin lørdagskveld!
Klem Anette

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin