søndag 19. oktober 2008




5 kommentarer:

tinemor sa...

Så fint du har det!

Helene sa...

Så fin blogg du har.
Kunne flyttet rett inn i huset ditt for dette likte jeg bare så godt :o)

christinasinteriør sa...

Kjempefint hos deg!!
Ha en fin søndag!

Anonym sa...

Hei!

ÅÅÅ du har det så ryddigt,stilfullt og kosligt!!!

Men eg prøver igjen;) Eg lurte på kor det går an å få kjøpe ei sånn vedkorg som du har? ;))
Ha ein fin søndag!

-Randi N.Ott-

prinsesselinn sa...

hei på deg.
Kjempefine bilder av stuen din.
masse fine ting.
også så ryddig da...
Ha en riktig fin uke.

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin