søndag 19. oktober 2008


5 kommentarer:

Moderncountry sa...

For noen flotte bilder fra hjemmet ditt!

Aina

Anonym sa...

Heisann!

ÅÅÅ så nostaligsk da....kjempe fine bilder av ein nydleg heim:)
Som eg har sagt før...du er så flink!!
Eg undrer meg litt over kor stort huset ditt er;))

Ha ei god natt!


-Randi N.Ott-

signe sa...

såå nydelig hjem du har. så flink du er med detaljer. her kommer igjen. jeg håper det er greit jeg legger deg til min side.

Ha en strålende dag.

Ellen - Charmerende gjenbruk sa...

Du har et virkelig vakkert og personlig hjem. Så mange fine detaljer, jeg likte teppet fra Greengate godt. Jeg skal til København til helgen, og da skal jeg se etter noe tilsvarende.
Klem...Ellen

MonaLisa sa...

DÅN - det var flott! herremin så vakkert du har det. Flotte bilder, som alltid. Klem

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin