torsdag 30. oktober 2008

Hverdagslykke







Jeg bare elsker disse bildene. Fant dem på nettet, og det er akkurat slik jeg drømmer om å ha det........sukk!!!



Så rent og enkelt. Jeg elsker gamle sjelfulle møbler. Gamle ting med patina som vitner om ett langt levd liv. Jeg foretrekker gamle ting fremfor nye. Jeg elsker å pusse opp gamle møbler. Det er så givende å se forvandlingen fra "skrot" til skatt. Det er jo også mye mer miljøvennlig med gjennbruk.........



Ha en hyggelig kveld alle sammen! Kos dere med levende lys, noe godt i koppen og bare nyt kvelden. Det er jo de enkle små tingene som er lykke.



Klem Kari Ann

6 kommentarer:

christinasinteriør sa...

Hei!
Lurer på om den peis insatsen du har er den jeg har bestilt meg!!
Men jeg skal ha elektrisk fyring inne i den!
Gleder meg!
Nydelige bilder her hos deg!!
Ha en fin kveld!!

Anettes hus sa...

Enig! Vita rummet har kjempe-mye vakkert! Mange nydelige, inspirerende bilder på nettsiden deres!

Klem Anette

Strikkelines sa...

Åh...sånn vill æ å ha....utrolig fine med sånn krans bak...sukk...venter på stoltrekk til stolene mine, å da spørs det om jeg ikke prøver meg med dette til jul....takk for titten

Anonym sa...

Heisann!!

ÅÅÅ så kjempe fine bilder du viser!!
Men eg må ærleg innrømme at eg trudde først at det var heime med deg,men det var før eg såg meg rundt. :o)
Å eg synest at du har det så fint eg da!! Sukk!

Ha ein fin kveld!


-Randi-

krinkelkroken sa...

Vil også ha en slik stue....nydelig!

Hjemmekoz sa...

LEKKERT!!

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin