torsdag 9. oktober 2008

Igjen har jeg vært på bruktbutikk,Se mine funn..........

2 kommentarer:

Kari - My home is my Castle sa...

wow.
Så flott :))Du er jammen heldig ...
Dette blir lekkert, som alt det andre du har. Gleder meg til å se det ferdig malt :))

Ha en fin dag
Klem,Kari

Anonym sa...

Heisann!!

DU VERDDEN KOR MYKJE FINT DU HAR FUNNET DA!!!! Du er HELDIG!!
Og atter ein gang...DU HAR EIN KJEMPE FIN BLOGG,OG EIN FIN HEIM!!!
Drøymer meg heilt vekk her:-)Er inne hos deg KVAR dag og titter;)

Ha ein kjempe fin dag!!

-Randi N. Ott-

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin