mandag 27. oktober 2008

inspirasjonsbilder











7 kommentarer:

Cilla sa...

Her var det mye lekkert ja!!

Guttemamma sa...

Du viser så mange fine bilder alltid! Har du ikke noe rot i huset ditt...??

BROCANTE sa...

Så pent! For å kunne ta bilder i mitt hus må jeg nok ha Hilde Hummelvold på besøk en stund.... sukk....

Millas hem sa...

Fina inspirationsbilder!
Tack /Camilla

Kari - My home is my Castle sa...

Nydelige bilder :))
Jeg er travelt opptatt med å lese meg gjennom blogger. Har jo gått glipp av 1 uke hehe..

Ha en fin dag
Klem,Kari

www.hjertelig.blogg.no sa...

Flotte bilder og et fantastisk hjem...

Så koselig det lille hjørnet med pult. De oppbevaring "hyllene" under bildene er kjempe fine!

Klem hege

Kari - My home is my Castle sa...

Tusen takk for hilsen inne hos meg. Jeg setter stor pris på det :))
Heldigvis gikk alt bra og nå har jeg ham trygt hjemme :))
Måtte bare innom en liten tur igjen for å takke deg ;)

Klem Kari

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin