tirsdag 21. oktober 2008

Kjøkken løsninger




Vi har lyst på nytt kjøkken, men det er en vanskelig oppgave og skal velge nytt .

Det er en jungel av forskjellige modeller og løsninger.

Det endelige valget skal jeg leve lenge med, så man er jo litt redd for å forhaste seg eller velge feil type. En ting er sikkert, det blir ett lyst kjøkken med landlig preg. Jeg tar gjerne i mot forslag fra dere. Kanskje kjenner noen av dere til kjøkken leverandører som kan levere det lille ekstra.......


Legger med noen bilder av disse kjøkkene som jeg fant på nettet.

1 kommentar:

Therese sa...

Ja, det er ikke enkle valg det der.
Vi pusset opp kjøkkenet vårt for
3 år siden (el nesten 4 ..) Vi brukte laaang tid på å bestemme oss for innredning vask, hvitevarer osv. For som du sier skal man jo leve med det lenge.
Vi ente opp med å bruk møbelsnekker til innredningen, vi viste omtrent hva/hvordan vi ville ha det. Men de kjøkkenprodusentene som lagde slike tok seg godt betalt :o)

Lykke til med valgene, selv om det er "vanskelig" er det jo moro og spennende også !!

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin