lørdag 18. oktober 2008

Kjøkkenbordet er dekket til lørdagskos






1 kommentar:

Anonym sa...

Hei igjen:-)

Er du ikkje interiørkonsulent...men det burde du vere så flink som du er!!!Eg ser ikkje for mine auge kva slags anna jobb du har:-)

Å eg kunne meir en gjerne gått til det dekka bordet,og der hadde eg sete bra lenge og,kjempe flott!!

Det er så kjekt å komme inn på besøk til deg mange ganger for dag...stadig nye bilder.Det er supert!Rein glede kvar gang;))

Klem!

-Randi N.Ott-

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin