onsdag 15. oktober 2008

Kjærlighet er å gi barna vinger

2 kommentarer:

Veronica sa...

Den teksten har jeg også på bloggen min, den er så fin synes jeg:)

Du så utrolig mye fint du har hjemme! Stort hus må du ha også for å få plass til alt dette.
Sjalu jeg:)
Jeg leter etter mye av det du viser jeg også, men finner svært lite her i Trondheim.. Hvis jeg finner noe så er det råådyrt:(

Klem

Kari Ann sa...

Tusen takk! Jeg har ganske stort husm men jeg skal love deg det begynner å bli fullt her nå:)))
Jeg hadde en interiør butikk for noen år siden, så mange av møblene skriver seg fra den tiden....
Det var hyggelig å høre fra deg, ha en riktig fin dag videre.
Klem Kari Ann

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin