torsdag 9. oktober 2008

Nå har jeg kjøpt garn, og skal prøve å strikke for første gang......

4 kommentarer:

prinsesselinn sa...

heisann.
Synes du har såmange fine bilder , men synes det er vasnkelig å finne hvorde nyeste innleggene dine er.
KAn du forklare på en enkel måte ?
klem
:-)

prinsesselinn sa...

og jada , stavekontroll hadde vært tingen,...
hehe
sorry skrev litt fort så det ble litt mye skrivefeil der...

Kari Ann sa...

Huff ja:) Skal prøve å forklare. Er ennå veldig fersk i denne blogginga, så redigeringen har jeg ikke helt kontroll på enda Hi HI!
De nyeste bildene havner øverst på venstre side, mens innleggsteksten havner omtrent på midten. Enkelte bilder legger jeg ut som små øverst på bloggen, og de hender jeg legger dem ut i ett større format lengre ned. Håper dette kan forklare litt:))) Jeg ser jeg har mye å lære.....
Klem Kari Ann

Viola sa...

Hej Kari Ann, hittade dig hos Anette, bsöker ständigt några norskors bloggare och hittade dig hos norska Anette som jag bloggar med, fastnade för din härliga blogg, ser att vi tycker om samma saker, tittar in så gärna igen, hälsa på om du får lust, och ha en bra helg i höstruskvädret, klem VIOLA

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin