fredag 17. oktober 2008

Nye bilder fra tv stuen. Skal til å male veggene der.






7 kommentarer:

Anette sa...

Ønsker deg og dine en strålende helg! Har et ganske likt trau som deg jeg alltid bruker til jul. Er bonderødt,ser jo nydelig ut i hvitt. Jeg får gå i tenkeboksen!! Klem

Kari - My home is my Castle sa...

Jeg blir stum her jeg sitter og ser bildene dine...
Åhhh såååå mye lekkert !!!!
det salongbordet ditt skulle jeg gjerne hatt ;)
Vegge blir dritlekre når du får malt, selv om den fargen du har nå og er flott altså hehe...

Og alt du fikk handlet !!!
Jeg finner aldri sånne butikker jeg, er ikke så mange av de her nede, tror jeg......
Må ha vært en drøm å gå der å kikke og kjøpe noe :))

Klem,Kari

simmas hus sa...

Ha en fin helg!
Det blir sikkert kjempefint med fransk grå på veggene her.

Klem Simmas Hus

Anonym sa...

Heisann!!

OG ATTER EIN GANG,DU HAR DET SÅ KJEMPE KJEMPE FINT,I ALLE ROM!!!

Eg våger meg til og spør deg om kor har du kjøpt det nydlege salongbordet ditt?;)
Å du er heldig da så har funnet ein ny interiørbutikk...ååå den som kunne reist dit;))men det er "litt" langt herfrå;))

Ha ei kjempe fin helg!!

Anonym sa...

Men hjelpe...eg gløymte å sig !!

God helg frå,

-Randi N.Ott-

Hjerterom sa...

Kjempefin stue du har! Så lyst og trivelig...
God helg :)

tinemor sa...

For en flott "peis" du har.
Hvor har du kjøpt den?
Var den dyr?

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin