tirsdag 7. oktober 2008

Nye bilder fra tv stuen

6 kommentarer:

Kari - My home is my Castle sa...

Jeg blir stum... Igjen hehe.
Du har det sååå utrolig vakkert Kari Ann....
Tusen takk for tipset om bordet.. Var jo en super ide ;)
Så jeg må gå i tenkeboksen ;)

Ha en fin kveld.
Klem,Kari

Daisys home sa...

Hei.ja etter å ha scrollet igjennom den kjempeflotte bloggen din,blir jeg så og si stum av begeistring!For du verden så fint du har det i hjemmet ditt,som tatt ut av et interiørmagasin.Stilig og gjennomført.tipset mitt til deg er at du må ta kontakt med et interiørmagasin for en repotarsje.ha en fortsatt fin kveld!

Kari Ann sa...

Wow! Tusen tusen takk for all rosen! JEG BLIR SÅ GLAD!!! Det var ett fantastisk kompliment, men huff!. Jeg føler ikke at jeg har det riktig så fint.Jeg er nok litt for beskjeden til å tørre noe sånt:)) Men, klart i en tenkt situasjon så hadde det vært helt fantastisk gøy!!!!

Nok en gang mange takk!

Klem Kari Ann

Kari - My home is my Castle sa...

Jo.........
Sååå fint har du det ;)
Jeg kan godt kontakte noen hvis du vil ;)

Klem

Kari Ann sa...

Kniiis! Tenk Hvis de hadde kommet, sett sg rundt og snudd i døra...

Flau...

Anettes hus sa...

Hei! Lette etter et sted å legge igjen en kommentar ... prøver her jeg:)

Første gang jeg er på besøk! Fant hit via NIB! For et fantastisk vakker hjem du har! Lyst og lekkert!

Jeg linker:)
Klem Anette

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin