torsdag 23. oktober 2008

Ord for dagen

I dag har jeg stresset rundt og ordnet div. før vi får besøk. Det er utrolig hvor mye man får gjort når en venter besøk. Tror ikke det er en en eneste krok i huset som ikke har fått nærkontakt med moppen eller støvkluten...
Bordet dekket jeg for flere timer siden. Fikk akkurat meld. om at flyet fra Gardermoen er forsinket. Typisk! Maten som jeg holder på med, får ta seg en hvil under folien.
Jeg vil gjerne få takke hver enkelt av dere som legger igjen hyggelige hilsninger. Jeg blir så hoppende glad hver gang jeg ser at det er kommet en kommentar:))))))))
Ha en hyggelig kveld jenter!
Klem Kari Ann

1 kommentar:

Anonym sa...

Heisann!!!

Ja no reknar eg med at du fått besøk:)
Det er alltid kjekt med besøk:)ja å rart kor ekstra ein stullar og dillar når ein får besøk.Men det er no kjekt da;)kansje ekstra når det er svigers som kjem;))
Å sei for eit nydlegt bord du har dekket da....der kunne eg godt ha sett meg ned:o)
Å eg er like begeistra kvar gang eg ser inn til deg!!! Eg "prøver" å herme litt da,men har ikkje tjangs å få det like fint som du,trur eg;)!!

Kos deg godt no ilag med besøket ditt,nyt det!!!

Klem!

-Randi-

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin