søndag 5. oktober 2008

Så er det servert.........

5 kommentarer:

Natalie's verden sa...

Hei hei :)

Ja jeg har faktisk gått og ventet på å få se bloggen din :) Så artig da!!! For et hus! Åh...vakkert :) Koselig at du tittet innom så jeg fikk se :)Bare spør om det er noe du lurer på ang bloggingen ;)
Ha en fortsatt fin søndag!

*Natalie*

Kari Ann sa...

Tusen takk for det!:)))
Jeg sliter litt med å finne ut hvordan jeg skal legge bilder i kategorier.Nå har jeg jo den lange listen. Hi hi!
Fortsatt fin søndag til deg også:))

Kari Ann

Ingrid sa...

Så du har en mann som lager ostekake? Det var jammen ikke verst! Ham må du holde på! ;)

Natalie's verden sa...

Slike snarveier tenker du? når du går inn på nytt innlegg og har lastet opp bilde osv står det etiketter nederst på linjen... der kan du dele det inn i f eks soverom, stue og gang osv.. så får du en snarvei opp på siden din :) Var det det du ment me kategorier? Ja og du, thg hvor u har kjøpt de trekkene, er det ei nettsie eller noen jg kanskje kan ringe? Har vurdert og begynne å sy selv men vet seriøst ikke om jeg gidder ;)

Kari Ann sa...

Tusen takk for hjelpen:) skal prøve å rydde opp litt på siden min. Thg er en interiør grossist i sverige, jeg tror Løwini fører varene deres. Jeg skaffet mine trekk fra gave og interiør messen. Du kan jo prøve å ringe dem. Nettsiden deres er : www.thg.nu

Kari Ann

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin