torsdag 23. oktober 2008

Se hva jeg har fått hos svigers!!!




6 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!
Årre,den var kjempe fin da!!!
Kunne ikkje passe bedre til deg en den:)

Å du....er det hemmlig oppskrift på den pastasalaten;)) ??
Fy søren den ser EKSTREMT GOD UT!!!

Ha ei god natt;)

-Randi-

Lisemoren sa...

Så heldig du er, det var en flott kanne du hadde fått. Så hyggelig med en hilsen fra deg. Er ofte innom bloggen din. Jeg har ikke lært meg å legge til roll ennå, men håper å snart få det til. Da vil jeg gjerne linke deg hvis det er i orden. Er ofte innom hos deg. Jeg elsker å se på de fine bildene fra hjemmet ditt. Det er virkelig gjennomført. Fantastisk vaskerom. Har du det like ryddig alle steder alltid. Det er slik jeg har det i en ideel verden, oftest i drømmene mine, he, he. Heldigvis er det ganske strøkent hos meg når jeg har gjester, det skal jeg ha. Takk for titten

tinemor sa...

Heldig!!
Den var superfin.
:-)

MonaLisa sa...

Du er ikke lite heldig da... Hmm! Virker veldig som det er DEG! Er nok snill og grei med svigers også tenker jeg, slik at de bare MÅ sette pris på deg! ha en strålende dag

Anitas hus sa...

Så heldig du er da! Den var rå lekker. Liker godt dette mønsteret fra green gate.
Ønsker deg en god helg!
Klem:O)

Ambrosius sa...

Tusen takk til alle dere som har lagt igjen så koselige hilsninger til meg.
Jeg har fortsatt besøk, så det blir litt lite tid til blogging i helga.
God helg til dere alle:)))

Klem Kari Ann

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin