tirsdag 21. oktober 2008

Utfordring

Jeg har fått en utfordring av :http//guttemammas.blogspot.com
Og jeg takker så mye for den:)
OPPSAN! tenker jeg da:))
Jeg er også typen som må ha alt strøkent til en hver tid , det veil si alle synlige rom , bord , gulv
også videre. Inni skuffer og skap derimot, der hersker det full unntakstistand. Men det skal også sies et jeg benytter meg av mange kurver. Barnas leker oppbevares i kurver under senger og i skap og hyller. Lego oppbevares i serier i hver sine esker. Prinsessa er blitt så stor at det går mest i musikk, bøker og dvd. De oppbevares også i PENE kurver hihi. Jeg har heldigvis 2 ganske store boder, og der råder det kaos til en hver tid. Jeg har opprydding der flere ganger i året, men i all den tid jeg så ofte flytter om på ting, fylles det fort opp igjen:))

Jeg vet ikke om jeg ellers har så mange råd å komme med, men jeg har ett stort rekvisitt skap i stuen. Der oppbevare jeg det meste av lysestaker , vaser, blomsterurner og andre pynteting som ikke er i bruk for øyeblikket. Da er de lett tilgjenngelig når tiden er inne for litt forandring.

På vaskerommet har jeg ett lintøyskap. Der oppbevarer jeg alt sengetøy, veldig praktisk, rett fra strykebrettet og inn i skapet. Der har jeg som i alle de andre skapene mine duftposer med lavendel. De er så godt at tøyet dufter friskt og rent.

Jeg har som dere kanskje har sett, ett ganske stort hus, og jeg bruker mye tid på å holde det rent. Jeg bruker husarbeid som ren avkobling, Jeg liker det faktisk. Det er så deilig når alt er rent og ryddig. J eg kan avsløre at jeg er vekt, altså veldig avhengig av harmoni i livet mitt, kanskje derfor alt må være lyst og hvitt. .....

Jeg vil gjerne gi utfordringen videre til: http//veronicashus.bloggspot.com

3 kommentarer:

Veronica sa...

Oppsann tenker jeg også:)

Hehe jeg gjør jo akkurat det samme som deg.. unntatt lintøyskap på vaskerommet:)

Men jeg skal prøve å komme med noen nyttige tips/ råd:)

Klem

prinsesselinn sa...

hei på deg.
Jippi
så kjekt med nyeste innlegg øverst i bloggen.
Du har så mange fine bilder og fine ting.
mange fine innlegg og og nå er det enkelt å finne de også:-)
stor klem

Lykkehuset sa...

Må bare si at du har en helt fantastisk blogg! Har sikkert sakt det før også. Er bare helt nydelige de bildene dine- ja, hjemmet ditt altså! Artig å lese siste innlegg. Er vi ikke litt sånn alle sammen da. Pent og rent på utsiden, men ikke se i skapet mitt:o:) Klem

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin