torsdag 6. november 2008











3 kommentarer:

Kari - My home is my Castle sa...

For noen flotte bilder....
Det ser så rolig og skikkelig koselig ut :)

Ha en fin kveld du og.
Klem,Kari

Anneli sa...

Takk for svaret (:
Det har blitt lite tid til blogging her også..
Jeg lurte i grunnen på hvor det var billigst å kjøpe lavendel.. De har sikkert på apoteket, men de er skjelden så billig!
Kanskje Nyland import..?
Må vel ta meg en runde (:
Ja vi har fått MASSE varer!!
Ha fått 4 paller.. Lurer bare på om jeg rekker å pakke opp alt før helga ?!
Ønsker deg ei koselig helg
<3
Jeg skal jobbe så kanskje vi sees (:

Anneli sa...

Det ligger en utfordring til deg på bloggen min (:
God helg <3

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin