torsdag 6. november 2008

Det er her bloggingen foregår




4 kommentarer:

tinemor sa...

Koselig bloggeplass ja!

Kari - My home is my Castle sa...

Ja veldig flott bloggeplass :))
Alt er så stilfult hos deg :))

Jeg sitter les nesten ligger i sofaen nå mens jeg blogger hehe...

Ha en fin dag videre
Klem,Kari

Anonym sa...

Heisann!!

Du verden for ein koslig bloggplass da,lekkert!!
Ja men da skal eg ha det i tankane...at no veit eg kor du set;)
Du har det vannvittigt fint og kosligt!!!Klare liksom ikkje å peike på kva og kor som er finast og fint...for ALT er lekkert!!
Sukk!!

Ha ein fin ettermiddag/kveld!

-Randi-

H elle K sa...

Kjempe koselig krok.Kristin

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin