tirsdag 4. november 2008




Her i Bodø er det skikkelig møkka vær i dag, Det blåser sterkt og regner sidelengs:(


Skal ikke lage julepynt idag hihi! Tusen takk for alle fine kommentarer! Jeg er vist litt utålmodig...Elsker julen, og spesielt pyntingen. Så dere får bære over med meg:))


I dag er det full rulle med mopp og klut. Skal også brette ett lass med nyvaskete klær.Det er faktisk noe av det verste jeg vet. Med unger som trener flere ganger i uken, 4 stykker som bader/dusjer oppptil flere ganger om dagen fylles vaskerommet raskt opp igjen. En evig rundans......Det er bare å gå på med godt mot, er det ikke? Ha en fin dag!


klem Kari Ann

4 kommentarer:

Strikkelines sa...

Ja, været lenger inni fjordn, misvær e det ikke nå bedre..:) sett med strikketøyet å håper på bedre tider...du har det såååå fint og koselig.....vet du hvor jeg får tak i hjerter til å henge foran dørene i bokskapene mine mon tro?

Hjemmekoz sa...

En skikkelig husmor dag!
Koselig det da;) Liker sånne dager jeg, som jeg bare er inne stuller å steller ...
Kos deg!

Anneli sa...

Skulle gjerne hatt litt bedre tid til husmorsysler..
Men med full jobb og "1000" hobbyide`er i hodet..
Flaks at min kjære også tar i et tak (:
Jeg leste et sted i bloggen din, at du legger lavendelposer i lintøyskapet. Lager du de selv?
Kunne tenkt meg å lage noen selv (:
Ha en fin kveld <3

Veronica sa...

Kjenner igjen dette ja og er enig med deg, å legge sammen klær er det verste for meg også, pyton, mens jeg faktisk liker mye av det andre som har med hus og gjøre, heldigvis:))

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin