tirsdag 4. november 2008

Inspirasjon




6 kommentarer:

christinasinteriør sa...

Nydelige bilder her hos deg!! Den stuen der er lekker!! Men det er jammen meg ditt hjem også!!
Ha en strålende dag!

Anitas hus sa...

Hadde ikke hatt noe imot en slik spisestue nei, skikkelig lekker!
Kjenner godt til det med klesvasken ja, når du endelig tror du er i mål så fyller de bare opp skittentøyskurevene igjen før du rekker å snu deg, men sånn er det å ha tenåringer i huset...
Her skinner solen i dag, så jeg sender noen solstråler opp til deg også.
Ha en fin dag!
Klem:O)

tinemor sa...

Vakkert!

H elle K sa...

En stue jeg godt kunne tenke meg. Bare lekkert. Kristin

Anonym sa...

Hei!!


Lekkre bilder du viser!
Sånn kunne eg godt ha tenkt meg å hatt det:)
Håper du slapper av i dag når du vasket så mykje igår! Men det er så godt med ny vaska hus og "tomt"vaskeromm;)
Ha ein fin kveld!


-Randi-

Kari Ann sa...

Tusen takk til alle dere som har skrevet så hyggelige hilsninger til meg! Jeg har vært så opptatt at jeg har ikke hatt tid til å kose meg med bloggen. Det skal rettes opp! Nå har jeg flyttet litt rundt på ting( må jo ha noe nytt å legge ut):))

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin