fredag 7. november 2008

Inspirasjon



7 kommentarer:

Charlotte sa...

ahhh... så lekkert!!!

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Trur du kan få kjøpt den lysekrona på landstil.com :)

Ida sa...

kjemefint :) elsker kombinasjon av lys, hvitt, grønne blader, kranser, sølv og lysekroner :) Disse bildene hadde jo alt !!

Ha en fin fredag!

Anonym sa...

Heisann!!

Eg er heilt enig at denne stilen er kjempe fin!!!

Du kan få kjøpe/bestille den lampa på:www.houseoffurniture.dk/default
Den koster sånn ca. 3990kr der.

Eg har den sjølv;))DEN ER KJEMPE FLOTT!! :-)

Lykke til!!
Ha ein fin fin fredagskveld!

-Randi-

Anettes hus sa...

Så fine bilder!! Jeg har maken kasse som den på første bildet - Juelfryd:) Gleder meg til advent!

Ha en god helg!
Klem Anette

Kari - My home is my Castle sa...

Helt nydelige bilder...
Og den lysekrona er skikkelig lekker :))

Klem,Kari

Hjerterom sa...

Nyyydelig:)
God helg
Siw

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin