mandag 10. november 2008

inspirasjonsbilder





































Må innrømme at jeg er gått litt tom for ideer og emner å blogge om. Kan ikke komme på noe mer å ta bilde av . Det blir nok lettere når jeg går i gang med adventspyntingen. Det gleder jeg meg virkelig til. Da skal det pyntes og knipses i alle vinkler og kroker:))








Dagene er hektiske nå. Masse å gjøre på jobb, og dagene blir kortere og kortere. Lekselesing med ungene, kjøring til fotball, håndball og teater....Er det noen som kjenner seg igjen???








Jeg har i mangel på "nye" egne bilder, snust rundt på utenlandske nettbutikker og blogger . Jeg "lånte" noen få som jeg viser her:








Ha en fin kveld alle sammen!








Klem Kari Ann

Ingen kommentarer:

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin