mandag 10. november 2008

inspirasjonsbilder






















3 kommentarer:

Kari - My home is my Castle sa...

utrolig nydelige bilder Kari - Ann...
Hvor fant du de ???

Tusen takk for koselig hilsen inne hos meg :)
Alltid like kos å høre fra deg :))

Ønsker deg en fin mandagsklem.
Klem,Kari

Kari Ann sa...

Takk for koselige ord Kari:)))
De fine bildene fant jeg på: www.metrobloggen.se Kos deg i kveld!
klem Kari Ann

Anneli sa...

Så masse flotte bilder <3
Både i dette og forrige innlegg.
Hvilke nettbutikker er det du har vært innom?
Hærlig med litt inspirasjon!
Ha en fin kveld (:

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin