tirsdag 18. november 2008

inspirasjonsbilder











6 kommentarer:

Bak en Sky sa...

Så koselige bilder!Må si jeg gleder meg til jul. Jeg går å trasker i julepynt på jobb om dagen, så jeg kan nesten ikke vente;)

pillepalle sa...

Nyyyydelig! Så vil jg gjerne hope inn i bildene ;-)

Ha en super dag!
Pillepalle

Anemone sa...

Så utrolig mye vakkert, slikler nesten ned i tastaturet her nå...

Undrer, er dette en nettbutikk??
Må skjekkes, og det tvert!!

Ha en superduper dag.

pepperkverna sa...

Så mye nydelig..Hege

Natalie's verden sa...

Hei hei :)
Nå har jeg og omsider vært på fru Dahl på fauske! Åh jeg er forelsket!!! Sååå mye fint da!!

~Natalie~

Kari - My home is my Castle sa...

Bare innom for å ønske deg en fin helg :)

Nyydelige bilder..

Klem,Kari

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin