mandag 24. november 2008

inspirasjonsbilder
















4 kommentarer:

Bea's verden sa...

Vil gjerne benytte anledningen til fortelle deg at jeg synes du har en nydelig og inspirerende blogg:o) Du har et nydelig hjem.

Rufsetufsa sa...

Har ikke annet å si enn at dette var nyyydelig....

Ha en fin dag :)
Klem,Kari

Anettes hus sa...

Herlige, inspirerende bilder!! Likte alt sammen!

Klem Anette

christinasinteriør sa...

Alltid mye å se her hos deg!
Ha en fin fin dag!

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin