fredag 7. november 2008

Jeg bare elsker stilen.......







5 kommentarer:

Hjemmekoz sa...

NYDELIG!!!

Kari - My home is my Castle sa...

Vannvittig nydelig.....
Jeg er helt enig med deg.. Elksker denne stilen og den stolen der skulle jeg veeeldig gjerne hatt...
Sukk.....

Nydelige innlegg du har hatt i dag Kari-Ann....
Blir helt satt ut her ;)


Ha en fin dag
Klem,Kari

anitas lille lykke sa...

enig med du der.
masse fine ting å ønske seg.
god helg

tinemor sa...

Enig
Kjempefint og intimt og lekkert.
God helg

Natalie's verden sa...

Jeg elsker ååå!!!! :))) For noen nydelige bilder du har der...hvor har du funnet dem? Blad eller en annen blogg?

Ha en strålende fin helg Kari Ann :)

~Natalie~

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin