onsdag 26. november 2008

juletre
















Jada, dere ser riktig! jeg har fått juletreet i hus, men slapp av:) dette lille treet skal få pryde stuen bare en liten stund. Det skal få komme inn på kjøkkenet mitt så snart jeg har fått vasket det ferdig til jul. Vi jobber så mye og lenge i hele desember , at skal vi i det hele tatt få kost oss, og nydt adventstiden så må vi begynne tidlig. Nærmere jul får jeg ikke tid til noen ting. Tusen takk for alle nydelige kommentarer som dere legger igjen på siden min:)))De varmer hver eneste en! Klem Kari Ann

6 kommentarer:

Charlotte sa...

ahhh, så lekkert...

Bea's verden sa...

så koselig det var med det treet.
Du har en fin og inspirerende blogg:o)

Kari - My home is my Castle sa...

Noe såå nydelig :))
Jeg har ikke plass til juletre på kjøkkenet ;)

Klem,Kari

Anonym sa...

En fantastisk flott blogg du har. Ha en fin dag.
mvh. Emma

MonaLisa sa...

DÅn så nydelig da! Enig med deg, begynn tidl og sette pris på det som er! Livet er for kort til å vente... klem

Strikkelines sa...

Skulle gjerne hatt stort kjøkken ja...luksus med juletre...heldig du er...
Ha en flott dag....

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin