fredag 21. november 2008

kveldstemning hos meg
















9 kommentarer:

Lykkehuset sa...

Så koselig du har det! Et skikkelig "dreamhouse". Ha en fin kveld, og sov godt! Beth

Kari - My home is my Castle sa...

Nydelig.....
Du har det så fint :)

Natta fra meg og

anitas lille lykke sa...

SÅ HVIT, RYDDIG OG KOSELG DET VAR HER DA.
MYE FINE BILDER PÅ BLOGGEN DIN.
GOD HELG

Anemone sa...

Å så kost : -)))

Guttemamma sa...

Koselig fredagskveldbilder!!God helg! Klem,anette

Veronica sa...

Så utrolig nydelig hjem du har! Blir helt målløs her jeg sitter.. :-)
Mange vakre bilder, takk for at du vil dele dem med oss. :)

Hjerterom sa...

Åå,så fint og koselig du hadde det :)
Vakre bilder.
God helg

Siw

lavendel mio sa...

kjempekoselig hos deg.Sikkelig julestemning med granbar.Ha en fin kveld:0)

lavendel mio sa...

Så stemningfult og koselig det er i heimen din,gleder meg til å se julehuset ditt...:)

Ha en nydelig uke:)

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin