fredag 7. november 2008

Ord for dagen


Jeg er så glad i denne tiden før jul. Jeg tenner masse levende lys når det begynner å skjømmes. Det blir tidligere for hver dag som går nå. Deilig varmt i huset, noe godt i koppen og forventningene om at en vakker høytid nærmer seg.......Jeg merker at humøret er på topp, koser meg med huslige sysler. Går faktisk rundt å smiler mens jeg plukker opp rot etter mann og barn. Joda jeg innrømmer det, jeg er faktisk helt tussete når det gjelder jul og advent. Jeg elsker stemningen som disse dagene fører med seg. Selvsagt er det hektisk til tider, mye jobbing og dårlig samvittighet for alt man ikke rekker over. Men jul blir det uansett. Deilig mat, kilovis med clementiner og masse masse stemning......Jeg er klar over at det enda er en god stund til advent og jul, men jeg har begynt å kose meg og det skal jeg fortsette med helt frem ........

klem Kari Ann

Ingen kommentarer:

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin