mandag 3. november 2008

Prøvepynting
















Jeg var en tur på plantasjen i dag, der hadde de fått inn granbar i bunt. Jeg kjøpte meg ett par bunter (vet det er alt for tidlig) da jeg kom hjem var jeg bare nødt til å "prøvepynte" litt selv om det er lenge igjen til jul......hihi!





Det nymalte trauet ble hentet frem, og min snille pappa har latt meg låne sin gamle trompet. Den fikk han da han fylte 7 år. Gamle ting kommer til heder og verdighet igjen.......





Jeg synes det ble ganske fint jeg:)) Men jeg får vel vente litt med å ha det fremme, eller??





Det er jo advent snart:)





Klem Kari Ann

4 kommentarer:

Guttemamma sa...

Du er verre enn meg når det kommer til jul..hi-hi. Men det ser nydelig ut, la det stå du! Kall det vinterpynt!

Lisemoren sa...

Dette var veldig fint. Jammen gleder du deg til jul ja. Det er ikke så lenge igjen nå heldigvis. For meg begynner juken 1. desember. Da begynner jeg å pynte her i huset. : )

Kari - My home is my Castle sa...

hehe....
Ja du er jammen verre enn meg hihi..
Jeg har enda til gode å prøvepynte til jul *ler*
Skikkelig lekkert var det :))

Nå er det natta her.
Klem, Kari

H elle K sa...

Skikkelig nydelig det der. Litt tidlig, men pytt, pytt. Ha en fin dag. Kristin

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin