lørdag 6. desember 2008

Award


Tusen takk til :De gode minner i en ny tid ,som har gitt meg denne nydelige aawarden:)) Tusen takk til Kari my home is my castle og Anneli design! som også har gitt meg den. Jeg setter stor pris på at dere ga meg den:))) Dere har alle tre fantastisk innspirerende blogger!!!! Tusen takk til alle dere som besøker bloggen min , og takk til dere som legger igjen hyggelige hilsninger:) Jeg gir Awarden videre til 8 inspirerende blogger, som jeg håper vil gi dem videre.


Lantlif

Anneli design

Forglem meg ei -milla

vinterhvitt

ikke som de gamle dager

Christinas interiør

hjemmekoz

Linns lykke

1 kommentar:

Forglemmegei sa...

Tusen takk min kjære, setter den høyt...savna dæ, vennen :C

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin