lørdag 13. desember 2008

bilder fra stuen min





































10 kommentarer:

tinemor sa...

For et nydelig skap du har!!!!!!
Natta
:-)

alvens kreative hjørne sa...

Hei :-)

har ikke vært inn her før jeg. Veldig koselig blogg du har! Mye fint du viser :-)

Ha en fortsatt fin helg :-)

Anita sa...

Så koselig du har pyntet:):)
Fint med grønt og sølv,kurvene med grønt var kjempe søte.
Ha en fortsatt fin helg...

Livy sa...

Så flott pyntet! Og du og du for et vakkert skap!

Ha en fin søndag!
Klem fra Livy

MonaLisa sa...

DÅN sånkelt og stilrent. Herremin så lekkert du har det, overalt. Stor klem

A-mora sa...

Så koselig du har pyntet:))))
Du har så mye fint:))

Hjerterom sa...

Du har det bare såå koselig på den stua di!!
Alt passer så fint,flink du er :)
Flotte bilder.

Siw

Frøken (male)STRØKEN sa...

Virkelig flott!! Masse nydelige bilder, å eg blir inspirert som fy :)

Aina sa...

Enig med Tinemor....nydelig skap....
Jeg må også ut å finne granbra.....skaper såååå mye julestemning!
Ellers berre lækker stue!!!

God kveld!
Aina Wie...

Forglemmegei sa...

Hei vennen har en liten førjuls overaskelse til deg på siden min
KLEM

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin