torsdag 4. desember 2008


Det har vært ett langt blogg opphold til meg å være, ganske ufrivillig vil jeg påstå. Det er bare så innmari mye ågjøre i denne tida! Jeg driver jo i en bransje som er ekstremt avhengig av julehandelen. Føler at jeg bor på jobb for tiden. Men for all del jeg klager ikke. Jeg er priveligert, og jobber ganske fleksibelt ellers i året:))) Så vil jeg få takke vår alles kjære Kari. For en nydelig og ikke minst hyggelig award. Jeg ble kjempe glad!Tusen tusen takk til en fantastisk blogger . MY HOME IS MY CASTLE - BY KARI. Jeg har fått samme nydelige award fra ANNELIDESIGN.BLOGSPOT .COM Hun har en veldig inspirerende blogg. Tusen tusen takk!!Jeg følger med dere begge, på de flotte bloggene deres:)) Klem Kari Ann

Ingen kommentarer:

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin