torsdag 25. desember 2008

God jul















































































Riktig God Jul til dere alle kjære bloggere! Vi har hatt en nydelig julaften of første juledag. Nydelig mat( ribbe og pinnekjøtt) er bare så mett!!! Vi har nydt dagen sammen med barna. Spilt spill og bygd Lego. Mor selv er blitt lykkelig eier av nytt kamera. Jeg har ikke fått satt meg inn i det enda, men det kommer det kommer!!! Som dere ser har jeg også vært så heldig å få masse herlig Green Gate produkter. ++++++ MASSE ANNET LEKKERT. Flere gode bøker som jeg virkelig ser frem til å lese. Vi har hatt ett vanvittig kjør på jobb denne måneden. Det er så godt at det er over for denne gangen:))) Jeg ser frem til å ta igjen det forsømte, både når det gjelder familie, venner og hjem. Jeg ønsker dere alle en fortsatt fredelif jul. Pass på alle levende lys og hverandre........












God jule klem fra Kari Ann

6 kommentarer:

My home is my Castle - by Kari sa...

Så nydelige bilder du viser :)
Og heldige du som har fått nytt Greengate ;)

Ønsker deg en fortsatt God Jul :)

Juleklem,Kari

Anneli sa...

Bare innom for å ønske deg og dine en forsatt koselig jul <3
Så deilig å kunne senke skuldrene og være sammen med familen nå (:

Juleklem <3

Livet er heeerlig sa...

GRattis med kamera og Green Gate :)
Megaflotte bilder du tar, som jeg har sagt til deg flere ganger : dere har et nydelig hjem!!!
Ha en fortsatt finfin romjul
*Siv*

Anitas hus sa...

Masse nydelige bilder og skal si du har fått mye flott til jul.
Gratulerer med nytt kamera også, det vil du nok få masse glede av.
Kos deg videre i romjulen!
Klem:O)

janne - kathrine sa...

Heisann.

Vakre og nydelige bilder :-)

Ønsker deg en fortsatt fin romjul!

Kari Ann sa...

Tusen takk til alle dere som legger igjen hilsen til meg:)) kjempe koselig!!!!!
Klem Kari Ann

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin