torsdag 4. desember 2008

inspirasjon
















7 kommentarer:

Livy sa...

For noen nydelige bilder du viser i dag!

christinasinteriør sa...

Klart det!
Send meg mail du!
chr.skog@online.no
Christina;0)

A-mora sa...

Så fine bilder:)))
Ha ei fin helg, og ikke slit deg ut til jul

MonaLisa sa...

Mmmm så flotte bilder da, virkelig inspirerende! til min store forskrekkelse ser jeg at min tradisjonelle røde jul vil bli tonet ned, og endel natur vil inn :) ha en fin dag

Tiril sa...

For noen delikate bilder du serverer oss her.
Masse inspirasjon.
God helg.

Anneli sa...

Ser du har fått denne før.., men det ligger en award til deg på bloggen min (:
God helg <3 Klem

My home is my Castle - by Kari sa...

Åhh så mye flott :)
Nydelige bilder...

Ha en fin dag
Klem,Kari

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin