lørdag 6. desember 2008

stemninger en lørdagskveld














































12 kommentarer:

christinasinteriør sa...

Så koselig da!
Sendte deg varene i dag! Håper det er de rette skøytene! Kan hende det var den store du ønsket men den var stor... Sendte der det paret med to små jeg(?)... Vi får se!!
Ha en fin advent i morra!

Livy sa...

Så nydelige bilder du viser i dag også - du har det så utrolig fint!

Ønsker deg en fin kveld!

Drømmen om en eplehage sa...

Utrolig koselig!

:O)

tinemor sa...

Så koselig og lekkert!
Nydelig stemning.
:-)

My home is my Castle - by Kari sa...

Åh så nydelig.... :)
Lekkert..

Klem,Kari

~Bomull~ sa...

Så fine bilder og en herlig "vovs" du har :)

Lisemoren sa...

Du har et nydelig hjem. Det er så masse fine ideer her hos deg også. Ble så nysgjerig, hvilke grener er det du har blomster på ? Er det noen du har satt til driving ? Det var virkelig fint : )

Hjerterom sa...

Så koselig du har det :)
Nydelige bilder..
Siw

lilleann sa...

Flotte bilder fra et nydelig hjem :)
Har en utfordring til deg på siden min :)
Ha en fin adventuke videre :)

Viola sa...

God morgon, hittade dig hos en annan norsk blggerska och jag bara måste skriva en rad och säga vilket vackert hem du har, ha en bra dag, klem VIOLA

Natalie's verden sa...

Åh så koselig :)
Vakre bilder og ikke minst hjem du har:)

~Natalie~

prinsesselinn sa...

oj, Tusen takk for AWARD, oppdaget den akkurat :-)¨
stas.
klem

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin