mandag 12. januar 2009

Award

Tusen takk til Bestashus for den flotte awarden:))
Jeg føler meg beæret, og gir den selvsagt videre med en gang.

"Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET - nærhet i rom, tid og forhold!Disse bloggene er usedvanlig sjarmerende og søte, og formålet er å finne og være venner.De er ikke opptatt av selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelsene er knyttet vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig og gi litt ekstra oppmerksomhet til disse.Gi denne awarden til åtte bloggere som igjen må velge seg nye åtte.
De åtte jentene jeg gir awarden til er:
my home is my castle
emmeline
cristines interiør
moas tid og rom
prinsesse elin
anette
guttemammas
Drømmer om en eplehage

7 kommentarer:

Prinsessa sa...

TUSEN TAKK. Den tar jeg gjerne i mot. Boksen du fant på fretex er helt skjønn. Med en gang jeg så den så tenkte jeg" hvilken butikk" men så ser jeg at det var Fretex og da ble jeg faktisk litt glad. Da finnes det nok ikke så mage av slike og det er litt kjekt det også.
Ha en koselig kveld:O)

Prinsessa sa...

TUSEN TAKK. Den tar jeg gjerne i mot. Boksen du fant på fretex er helt skjønn. Med en gang jeg så den så tenkte jeg" hvilken butikk" men så ser jeg at det var Fretex og da ble jeg faktisk litt glad. Da finnes det nok ikke så mage av slike og det er litt kjekt det også.
Ha en koselig kveld:O)

Carpe Diem sa...

Gratulere med award. Den er velfortjent. Du har ein kjempefin blogg, masse fine bileter. Eg vil gjerne komme innatt her, så eg har lagt deg til i bloggrollen min:)

Ha ei kjempefin veke.

Lima sa...

Gratulerer masse med awarden. Den er absolutt velfortjent! :)

Anettes hus sa...

Tuuusen takk for den flotte awarden, Kari Ann! Nå ble jeg glad:)

Ha en fin uke!

Klem Anette

My home is my Castle - by Kari sa...

Tusen takk Kari-Ann :))
Tar den imot med glede :))Veldig koselig at du tenkte på meg ...

Stor klem, Kari

Guttemamma sa...

Og jeg sier som de andre, TUSEN TAKK for at du ville gi den til meg!! Klem fra svært fornøyd:-)

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin