mandag 19. januar 2009

Award



Denne Awarden har jeg fått av http://landligeleganse.blogspot.com/

Tusen takk! Jeg setter stor pris på å bli beæret med en slik flott award:))

Regler for denne awarden er: 1. Vinneren kan kopiere denne logogen til hans/hennes side. 2. Lag en link til han/henne du fikk awarden fra. 3. Nominer minst 7 andre blogger. 4. Lag linker til disse bloggene på bloggen din. 5. Legg igjen beskjed på bloggene til de nominerte.
(Noen av dere har kanskje fått den før...men jeg håper dere tar den med videre likevel!)


Jeg gir awarden videre til følgende blogger:


http://forglemmegei-milla.blogspot.com/




http://badeannasverden.blogspot.com/

http://miaslandliv.blogspot.com/


4 kommentarer:

Karl sa...

Hei, og tusen hjertelig takk for award!! Utrolig koselig! Dobbel lykke, for jeg fant jo inn hit også, har ikke vært her før jeg, og visste ikke hva jeg gikk glipp av! Kan jo være jeg har stukket innom, men det har i så fall kun vært en kjapp tur. Kommer gjerne igjen og linker deg til bloggen min, om det er greit :)

Får ikke opp bilde av awarden, står hos meg ta det er noe galt med siden, det samme stod det tidligere i kveld... Prøver igjen.

Klem fra meg

Ragnhild sa...

Å tusen takk. Det var kjekt. Nå ble jeg så glad så glad.

Ha en super kveld.

Mia sa...

Tuuusen, tusen takk for denne awarden! det var da veldig hyggelig... og overraskende! Jeg tror nemlig at bloggen din er helt ny for meg, men det er da ekstra hyggelig at du alikevel har tenkt på meg. Det setter jeg stor pris på. Og bloggen din, den er helt lekker, akkurat som hjemmet ditt er!

Anna sa...

Ååå, tusen takk! Nå ble jeg jammen glad :D Du hadde jo en herlig blogg, jeg legger deg til på listen min :)

Klem Anna

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin