mandag 19. januar 2009

drømmer om varmere dager....
















Her er noen bilder som kanskje kan gi oss litt vårstemning. Om ikke annet så ihvertfall for en liten stund. Ute stormer det som verst. Det er bikkjekaldt !!




Sitter her å surfer litt på nettet,og drømmer om lysere og varmere tider.......Det er sengetid for lenge siden, og jeg må se å komme meg under dynen.




Ha en riktig god natt alle sammen!








Klem Kari Ann





























































































3 kommentarer:

Weißer Vintagezauber sa...

Hallo, the pictures are soo beautiful.GL,from Elke. :) :) :)

janne - kathrine sa...

Hei, hei.

Ja, lett å "surfe seg bort" om kvelden ;-)
Flotte bilder du har tatt - virkelig koselig!
Ønsker deg en fin dag videre :-)

janne - kathrine

Johanne sa...

Hei Kari-Ann :)
såå mange fine bilder du viser...lyse..lette..VAKRE
~~ ~~
Du har det såå fint heime hos deg..så eg rekner med at dei
fleste bilder er derifrå...
kjempekoselig :)
~~ ~~
Eg synest det er så avslappande
og sitte ei stund no og då..og titte innom
..sjå..nyte..skrive nokre velmeinte
ord til andre bloggvenner..som vi engentlig ikkje "kjenner"..men som vi likevel har så mykje til felles med :):)
~~ ~~
Ha det fint vidare utover veka :)
klem :)

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin