lørdag 3. januar 2009

En deilig dag


Helgen nytes ekstra godt når huset er rent, klesvasken er tatt, og friske blomster på bordene.
Jeg ønsker dere alle en riktig god lørdagskveld:)
klem Kari Ann








Jeg var også innom en blomsterbutikk, jeg fant noen søte
snøklokker. vet at våren enda er langt unna, men jeg skaper litt vårstemning inne mens jeg venter....

































Jeg måtte bare innom Narvesen for å se etter nye interiørblader. Bladde gjennom en hel del, men dette fikk være med hjem. Masse lekkert!!
































I dag har vi virkelig kost oss. Vi sov lenge, og nøt en deilig lang frokost. Så dro vi på kino med barna. Spiste lassevis med popcorn og godteri, så var det en liten runde i butikker etterpå. Alle var strålende fornøyde.

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Hei! Helt enig med deg i at det er deilig med rent og ryddig hus - og blomster - til helga. Desverre er det ikke helt slik her nå. Har nettopp pakka vekk jula, og da blir det litt rot... Kommer seg vel snart!

krinkelkroken sa...

Godt med rent og ryddig hus ja, skal prøve å få tatt soste rest av julen i dag, og gjerne vasket litt også;)
Nydelig stue du har, snøklokken var skjønn, nå er det bare å se framover mot lysere tider:)

Fru Jensen's sa...

Deilig med litt vårfornemmelser i huset, kan bli litt tomt når jula er pakket bort!

Høres ut som dere har hatt en flott dag!

Ha en finfin kveld videre!

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin