torsdag 1. januar 2009

Godt nyttår!














































Riktig godt nyttår alle sammen. Ett helt ferskt år å ta fått på. 2008 var ett kjempe fint år på alle måter for meg og mine nærmeste, Jeg håper 2009 blir like fint. Jeg håper det blir ett godt år for alle og enhver.Det er så mange muligheter og mange oppgaver som ligger fremfor oss. Den første oppgaven blir å fjerne restene fra i fjor, Ut med jul, glitter og pynt. Her skal det vaskes og ryddes i alle kroker. Bort med svibler og gran. Inn med eføy og hjerteranker. Det andre store oppgaven å ta fatt på er varetellingen på jobb.Huff! Ett nødvendig onde som innebærer at vi holder stengt den dagen. Det er bare å gå på med godt mot! Legger ut de siste bildene som ble tatt i 2008









Klem Kari Ann

Ingen kommentarer:

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin