fredag 23. januar 2009




Her er noen bilder fra stuen min nå i kveld. Jeg er veldig glad i eføy, og har dem overalt i huset.


Min nymøbelerte stuekrok

Prinsessen har puslet på rommet sitt i hele ettermiddag. For litt siden kom hun ned og overrakte meg disse vakre putene. Hun har funnet litt stoff i en kasse, og sydd 2 puter til meg for hånd. Jeg ble utrolig glad!! Tenk at hun har brukt halve dagen på denne overaskelsen til mammaen sin. Det er ingen tilfeldighet at putene ble hvit. Den kreative prinsessen har sannelig fått med seg at mamma elsker hvitt....................


På denne puten har hun sydd ett tversgående silkebånd, og 3 små hvite perlemorsknapper. Jeg er så stolt!! Hun er bare 10 år, men jammen er hun flink!!!!




Dette speilet står i ett hjørne i stuen min.




Ett lite vår tablå, muligens litt tidlig, men hva så?????






Jeg har vært å kjøpt meg en stor hvit Hortensia i dag
















Jeg har ommøbelert litt i stuen









Elsker å flytte rundt på ting.....










Får se hvor lenge det får stå sånn.......













Bare elsker hvitt og sølv sammen









































































Etter ommøbeleringen, smaker det godt med ett glass rødvin......


















Mine" nysydde"puter





































Helgen måtte feires med disse vakre rosa tulipanene










































Var i byen sammen med en venninne i går. Jeg kjøpte denne lysekronen til loftstuen. Har en lik på gjestebadet, men den er litt gyldnere i fargen. Liker denne enda bedre. Den er mer sølvfarget. Har lenge sett etter en slik, og den var til og med på salg:)





Så var det fredag igjen, Og jeg kan se tilbake på en deilig uke. En hel uke fri fra jobben, en uke full av gode inntrykk. Alt fra samvær med nærmeste familie, gode venninne samtaler og kreative utfoldelser. Jeg har malt og sydd, puslet og ryddet. Jeg har vært på kafe med venninner, shoppet og virkelig nydt livet denne uken..... Måtte det komme flere, mange flere......























Her kommer litt bilder tatt av div. saker og ting tatt i kveld.

13 kommentarer:

Johanne sa...

Hei Kari Ann:)
åj...her var MYKJE flott på ein gong..alt passer så perfekt ilag...koselig å være på bloggbesøk.
Om alle inntrykka er store..gjorde faktisk puta som dattera di har sydd..et rørande inntrykk på meg. Tenk kor ho har jobba på for å glede si kjære mamma...til og med med skrått band på baksida..og K framme. Hels ho og sei eg synest ho er kjempeflink og omtenksom :)
Ingen gåver er så kjære som dei ein får med barna. Eg har felt mange tårer pga søte presanger og kort frå mine :):)
Høyres ut som du har hatt ei nydelig veke...som har inneholdt en drøm av ønskelige gjeremål.
Glad på dine vegne !
Ønsker deg og dine ei fortsatt fin helg i ein koselig heim..og nymøblert stove.
PS..lyskrona var òg veldig fin !!
ha det godt - klem frå Johanne

kroken min:) sa...

så utrolig fint og lyst du har det! lampen var kjempe fin! og de nydelige putene fra datteren din! heldig du er!

Kine sa...

Åååå enda flere lekre lyyysekroner:)) Me like!!!Flotte bilder fra hjemmet ditt,lekkert!Ha en fin helg:)

Crinoline sa...

Her var det mye fint å se på.Så søtt at datteren din har sydd puter til deg.

Anonym sa...

Åh....så nydelig Kari Ann...både putan og lampa...- åsså "ny" stua!!
Snart e vakta mi over og æ e på tur hjæm...!! Vi snakkes te uke
Klæm and Love U

Cathrine sa...

vakkert hjem du har. jeg har også handlet hortensia idag..:) vakker blomst som passer fint i denne herlige stilen:) flott blogg som jeg gjerne vil følge videre...

Anonym sa...

For en lekker lysekrone:) just love it! kjempe søt pute som dattera di har sydd, slike ting varmer:)
Et nydelig hjem:)

Guttemamma sa...

Så skjønne puter datteren din har sydd, un har nok skjønt det ja...!Flott lysekrone...! Ha en fin kveld i den "nymøblerte" stuen!!KLem fra Anette

Carpe Diem sa...

Så masse fine bileter. Det er skikkeleg fint hos deg.
Nydeleg jenta di da, som har sydd puter til mamman sin, tenker det varma mammahjertet.

Likte veldig godt den nye lysekrona di, kor har du kjøpt den?

Ha ei flott helg:o)

Maja sa...

Utrolig flott lysekroe, akkurat sånn jeg ønsker meg..
Og du må jo bare ha den flinkeste jenta, for jeg trodde først mamman hadde kjøpt nye puter til dattern sin:)

Maja

Anonym sa...

Nydelige bilder. Alltid koselig å dille rundt og flytte på ting. Spesielt på denne tiden av året. Ha en fin helg.
mvh. Emma

Anonym sa...

Hei! Titter innom av og til. Liker spesielt godt lin gardinene dine! Har du sydd selv? Hvor får man i såfall fatt i stoffet? Ser så lunt og trivelig ut hos deg. Har du en fullkommen mann, el bare masse overskudd??? Hilsen anonym

Lima sa...

Her var det mye fint! Vet nesten ikke hva jeg skal begynne å kommentere, alt var så utolig lekkert... Du har det virkelig fint altså, får ikke sagt det nok!
Synes den nye lampen/lyskronen din er kjempe fin.

Åååå så søt datteren din er! Skjønner godt at du er stolt, så nydelige puter ho har sydd. Og så så kreativ også..

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin