tirsdag 6. januar 2009

hobbyrom


Sengen jeg fant ligner veldig på denne.Skålen fant jeg også på samme bruktbutikk.




For å løse "problemet" m ed sikringsskapet over arbeidsbordet. Valgte jeg å male skapet med tavlemaling. det er enda ikke tørket, men jeg tenkte å skrive ett visdomsord der.



huff! der stokket ordene seg litt! hihi!



































































Jeg lovet jo å fortelle om gårdagens bytur. Det ble en veldig koselig dag. Masse lekkert i den nye interiørbutikken. Det ble litt shopping ja. Hva det er kommer jeg tilbake til senere:)) På bruktbutikken fant jeg en vakker gammel seng. Den skal males hvit og plasseres på det "nye" hobbyrommet. Jeg tenkte det kunne være greit med ett ekstra gjesterom. Sengen skal fungere litt som en daybed. Jeg har ikke fått den kjørt hjem enda, men kommer tilbake med bilder etterhvert. Må bare tilføye at sengen var veldig billig. Jeg var også innom fretex. Der fant jeg ett vakkert spisebord med 2 ileggs plater. Kun 600! Har fått grunnet det i kveld, og skal fortsette i morgen. Hobbyrommet var tidligere en kaotisk rotebod. Det var grønne fæle vegger, men i går malte vi det egghvitt og jeg synes det begynner å bli mye koseligere der. Vurderer å male gulvet også. For det er veldig stygt.Hadde vært lekkert i lysgrått, hadde det ikke??












Her kommer noen bilder tatt underveis. Det er ikke ferdig altså!!!!

12 kommentarer:

vårt lille hjem sa...

Kjempesmart å male skapet med tavlemaling! Veldig fint hus du har:)

My home is my Castle - by Kari sa...

Hobbyrommet blir kjempelekkert :))
Og den sengen er bare nydelig !!!
Så heldig med bordet og...
Jeg finner ikke bruktbutikker her nede, vet om 1 i byen utenom Fretex og Shalam...
Tror jeg må etterlyse her inne ;)
Kjempeheldig er du...

Og det blir skikkelig flott med lysgrått gulv ;)

Klem,Kari

Anonym sa...

Så fint.... Gleda mæ te å få kom å se :)
Ha en fortsatt fin kveld!!

Søster Siv

Liv Elin sa...

oi - så masse lekker inspirasjon her hos deg !
Så fint det blir på hobbyrommet !

Her holder vi på å bli ferdig med å flytte ut av kontoret og får soverom på loftet. Da skal jeg ha egen krok til hobbysysleriene mine på kontoret!
har også en slik gammel jernseng , som vi lurer på å pusse opp å sette på kontoret når så langt kommer......

Jeg håper det er ok at jeg legger deg til blogglisten min - vil veldig gjerne komme innom her flere ganger!:)

L i Husrom & Hjerterom

Anita sa...

Kjempe fin seng,kjempe heldig som fikk tak i den.
Kjempe god ide og male sikring skapet:)
Har akkurat malt gulvene på loftet
lyse grå, hvit pepper het fargen, det ble veldig fint.

God natt.

Klem Anita

MonaLisa sa...

Oj oj, så fint det blir! jammen er du kreativ vennen! Blir veldig fint med lyse vegger og grått gulv! Avstemt og lunt! Senga var dødsrå!!!! Klem fra meg og ønske om en strålende dag

Anitas hus sa...

Å så lekkert det blir! Og så smart å male sikringskapet med tavlemaling:)
Sengen var også helt nydelig, gleder meg til å se mer:)
Du er jo kjempeflink!
Ha en fin dag Victoria.
Klem:O)

Anneli sa...

Så lurt å male sikrings skapet med tavlemaling! Ser ut til at det ble en innholdrik handletur på deg (:
Mye lekkert <3
Gleder meg til å se forsettelsen..
Klem <3

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hei på deg! Så artig da med nytt prosjekt, deilig å få satt igang med slike rom som bare har stått og ventet, det kjedelige er jo ryddingen som må til først, puhhh!
Sikringskap er bare i veien,hihi, jeg sliter for sikkerhets skyld med 2.
Gleder meg til å se resultatet, blir nok veldig fint.
Ha en videre fin kveld.
Klem

Natalie's verden sa...

Oi så flott det blir!! Så lurt med den tavle malingen da!!
Gleder meg til å se det ferdige resultatet!!!!

~Natalie~

Vestlykkjas kosekrok sa...

Hei, dette er noe av det koseligste huset jeg noen gang har sett... utrolig flott!! :-) ha en fortsatt fin uke og kveld. klem fra bente

Ann-Helen sa...

Så smart å male med tavlemaling! Blir et kjempeflott hobbyrom, her kan virkelig kreativiteten blomstre tenker jeg;)
Kjempemye fint å se her hos deg;)

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin