onsdag 28. januar 2009

influensa



























































































I dag er jeg hjemme med en syk liten prins. Influesaen er kommet i hus, og her gjelder det å holde seg varm og god. Mammaen har løpt i skyteltrafikk mellom gutterommet og medisinskapet i natt. Nå ligger prinsen på sofaen, med ett arsenal av ulike halspastiller i den ene hånden, en saftis i den andre, og ett splitte nytt tegneseriehefte som pappaen kjørte ut for å kjøpe før han dro på jobb i morges). Cartoon network står på full guffe , og jeg må ta meg sammen for å greie å konsentrere meg om å skrive.... Jeg tror prinsen har det ganske bra jeg, til tross for influensaen:)) Legger til noen inspirasjonsbilder













Kari

5 kommentarer:

Jannicke sa...

Flotte bilder! Og riktig god bedring!!

Guttemamma sa...

Riktig god bedring!! Får håpe dere andre slipper unna...! Klem

Carpe Diem sa...

God betring til prinsen.

Det ligg ei utfordring til deg inne hos meg:)

Johanne sa...

Hei Kari-Ann :)
Håper det går bedre med junior. Har får iallefall god service såg eg...og det er viktig det :):) Er så godt å bli dulla litt ekstra med når ein ikkje er i strøk.
Fint du fekk til det med bilda. Eg må beklage ang.det med 3 rader i bredda...der må nok eg melde pass..

Fine bilder du viser..lyst og vakkert. Blir spennande å sjå korleis det blir i kjellaren..sikkert nydelig der òg som i resten av den fine boligen dokka :)Skikkelig artig å være på bloggbesøk hos deg :)Det er så koselig når du kjem på besøk innom min òg:)..så postiv og glad !!

Ha det fint vidare utover kvelden ..og god bedring til sonen :)klem frå Johanne

Nina`s hjem sa...

God bedring til lille-prinsen! Er så ekkel den influensaen. Synes den aldri ville gi seg.

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin