torsdag 29. januar 2009

inspirasjon

INGEN kan vel si nei til å bli med når de ser at DETTE er premien i Creme De La Creme sin konkurranse...!!!






















































Vi holder fortsatt på med oppussing her i huset. Det vil si det er nå mest Victoria mannen som pusser opp. Jeg skal få overta når spaklingen og pussingen er over. Jeg elsker å male, og han avskyr det. Så der er jo en ganske grei arbeids fordeling. Så slipper jeg alt det fæle pusse støvet,











Jeg erger meg over at selv om man bare skal pusse opp ett rom, så blir det rotete i alle de andre rommene også! Selv om jeg syns jeg rydder hele tiden. Kan nesten ikke vente til vi er ferdig. Skal bli deilig å slippe å skreve over stablede møbler og ting å tang. I mangel på nye spennende bilder, legger jeg ut noen vakre inspirasjons bilder fra bla. http://www.jeannedarcliving.dk/shopfront.asp





















































1 kommentar:

Johanne sa...

Hei Kari-Ann :)
Du har en flink mann og han ei dyktig kone :):)...heldig for deg at han liker å pusse og sparkle..og heldig for han at du liker å male :):) Grei arbeidsfordeling det er det beste det :):)
Blir artig å sjå når dokke er ferdige.
Fine bilder du viser i dag òg :):)
Ha en fin fredag :)klem :Johanne

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin