mandag 26. januar 2009

Litt av hvert......

Her kommer litt hummer og kanari fra lille meg. Jeg har endelig tid til å sette meg godt til rette med lap toppen i fanget og en god kopp kaffe ved siden av. Her skal det blogges!!!! Det første bildet er svalt og lekkert.
Men kanskje litt nakent??? Jeg er veldig glad i hvitt, men det må helst være ispedd bittelitt jordfarger.

Denne sengen er virkelig innbydende.Synes nesten jeg kan kjenne duften av sol og sommer.

Jeg fant 6 glass på Fretex her om dagen. 100 kroner kostet de. Passer godt til kjøkkenet synes jeg......






Jeg har ikke alltid hellet med meg når det gjelder lyssetting på bildene mine. Ikke aner jeg hvordan man redigerer bilder heller. Jeg har virkelig ambisjoner om å bli bedre.Tar mer en gjerne i mot tips;))




Prinsessas puter er kommet på plass. Jeg er kjempe kry, og ikke minst veldig stolt!





Jeg er veldig glad i å lage slike stilleben, og flytter rundt på ting hele dagen.






Jeg har trukket min gamle skapdør i stuen med ett lekkert stoff fra Lene Bjerre. Stoffet har jeg hatt liggende i mange år, og endelig kunne jeg bruke det til noe........







Denne kransen kjøpte jeg i Berlin i fjor sommer. Den er diger og krever sin plass. Den flyttes rund omkring i huset, på vegger og bord.



Her kan man se min store forkjærlighet til lin.....














Kaffe og smågodt, jeg innrømmer det, jeg er en skikkelig godtegris.....

















































Ett vakkert soverom, her kan harmonien råde.....

11 kommentarer:

Weißer Vintagezauber sa...

Hallo,all the photos sooooooooo beautiful.LG,from Elke.;) ;) ;)

lavendel mio sa...

Hei!! Ingenting å si på bildene dine.Her er det flotte stemningsbilder over alt...nydelig:)
Glassene var sååå lekre:)

Ha en fin mandag:)

Mette sa...

Du har så mye lekkert!

Lin er blant favorittene mine også. (Lin)Beige er en undervurdert farge, synes den er nydelig, jeg! Særlig sammen med hvitt. En kombinasjon som er en fin base for mange farger; blant annet rosa - fra den helt lyse til cerise. Og sølv! Og en rekke duse pasteller (har lært at farger skal være litt skitne - av Annett Sturk)

Liker soverommet nederst :) Kunne godt lagt meg til å sove der...

Ha en god kveld, nå skal jeg kose meg med interiørbladet Bolig Pluss

My home is my Castle - by Kari sa...

Nydelig....
Og så flott skapet ble med tapet på fronten :)

Ha en fin kveld
Klem,Kari

Lima sa...

Så fine glass du har funnet deg :)

Hvilket kamera bruker du? Går an å stille ISO høyere, da blir bildene lysere. Ellers er ekstern blits veldig bra :)

Så lekkert skapet ditt blei!
Likte veldig godt det fatet (eller hva det heter) som du har kaffen og smågodten på :)

Og det siste soverommet var jo bare så lekkert da. Sover gjerne der jeg :)

Anonym sa...

Hei:)

Nydelige bilder:)Du er så kreativ og flink, elsker bloggen din:)
Skapet ble utrolig fint og glassene var fine de og:)
Ha en forsatt fin kveld:)

-Rachel-

Christina sa...

Hei,for noen nyyydelige bilder du har;)Det soverommet der sier jeg ja,takk til..hehe..;)Elsker den stilen..

Du har en kjempefin og ikke minst inspirerende blogg,I LOVE IT;)

Ha en fin fin kveld;)
Christina

Johanne sa...

Hei Kari-Ann :)
Takk for koselig helsing hos meg...det varma veldig :):)
Eg koser meg skikkelig på besøk her inne hos deg!
Alltid så mykje fint. Skikkelig fine dei glasa du tenkte å ha på kjøkkenet ditt..hadde liksom kjøkkenpreg..samtidig så artig med stett på.
Også den døra på skåpet ditt...den var kjempefin...så fint stoff. Etter å ha hatt det liggande ei stund..så er det no ekstra kjekt når det kjem sånn til rette...sånt er så gøy:):)
Stettfatet.. og kransen frå Berlin..kjempefint..
Føler eg skriver kjempefint og nydelig heile tida her inne..men eg meiner det..og då sei eg det:):)
Ang.lysa på bildene så er eg ingen kløpper..men litt kan eg kanskje bidra med..men eg trur eg vil ta det over mail..tenk alle proffane der ute som kanskje tenker..er det mulig ;);)..så viss du vil høyre på mine enkle tips så er mi mail adr.johe-gil@online.no.
Ha en hærlig tirsdag Kari-Ann:)klem

Teresa sa...

Hei!
Så mye fint!
Hvis du vil ha et enkelt bilderedigeringsprogram, kan du laste ned www.photoscape.org. Det bruker jeg og er helt enkelt å bruke. Kan du også få rammer rundt bildene og montere bilder sammen.
Ha en fin dag!

Kari Ann sa...

Tusen takk for alle de flotte kommentarene dere legger igjen her hos meg! Jeg blir oppriktig glad for hver eneste en:)))
Klem Kari Ann

Lene sa...

Vet du, jeg bare elsker bloggen din! Der alltid nydelige ting å se på!!!!

Jeg holder på å skifte stil her hjemme, og det skal gå i hvit, sølv, litt gameldagse ting og så er der litt greengate på kjøkkenet:) Skal snart begynne å male en hel masse her å. Dører, lister, viduer og vegger. Og så alle furu møblene mine. Ser du har malt stuebordet ditt, hvordan har du gjort det holdt jeg på å si. Et malt stuebord må jo tåle litt, vil jo ikke at det skal bli masse stygge merker på det visst da min lille sønn på 5 skulle dra ett glass over bordet:)

Jeg finner veldig mye inspirasjon her hos deg!

Klem

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin