torsdag 1. januar 2009

Ønsker for det nye året


Noe nyttårsforsett har jeg ikke, men mange ønsker for det nye året....

Jeg ønsker meg masse tid til mine Nære Ekte venner og familie. Jeg ønsker masse åndelig påfyll i form av naturopplevelser, litteratur samt gode musikalske opplevelser. Jeg ønsker å reise og oppdage nye steder. Kjenne den gode følelsen av å oppleve en by eller ett sted for første gang. Sitte ved en utekafe og bare ta inn atmosfæren og alle duftene. Jeg tror virkelig på at 2009 skal bli ett fantastisk år på alle måter. Måtte det innebære fred og harmoni i hver en liten krok på denne jorden..........


Klem Kari Ann

6 kommentarer:

Anettes hus sa...

Hei! Så nyyydelig bilde! Er innom for å ønske seg et riktig godt nytt år!!

Klem Anette:)

A-mora sa...

Er innom for og ønske deg godt nytt år:))
Har samme ønskene som deg for det nye året.
Klem

christinasinteriør sa...

Godt nytt år!!
Nydelige bilder her hos deg...
Ha en fin helg!

Guttemamma sa...

Ja, tenk om dine sisite ønsker kunne gå i oppfyllelse...GOdt nytt år ønsker jeg deg! Klem fra Anette

Min lille krok i verden sa...

Kjære deg
Takk for alt du deler og for nydelige inspirasjonsbilder.
Ønsker deg et deilig og spennende nytt år.
Varm klem fra meg

Anitas hus sa...

Ønsker deg og dine ett riktig godt nytt år.
Synes du hadde noen fine nyttårsønsker:)
Ha en fin helg!
Klem:O)

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin