tirsdag 27. januar 2009

oppussing










Her i heimen er vi i full gang med oppussing av underetasjen. Gemalen spakler vegger. Vi har planlagt dette lenge, og endelig har vi kommet i gang. Veggene har i flere år vært i fargen lys toscana. Det var en tid da alle malte med nettopp den fargen. Det er egentlig en etasje vi bruker mest om sommeren, pga direkte utgang til hagen. Nå skal det bli lyst og fint med egghvitt på veggene. Det er en farge jeg bruker ellers i huset også, både på vegger og møbler. Jeg tror vi kommer til å være der oftere når vi har fått malt der. På veggene er det malte huntonitt plater . De har jeg misslikt helt siden vi kjøpte huset for 10 år siden. Vi har spaklet over dem i resten av huset, og endelig står disse veggene for tur. Jeg gleder meg til å bli ferdig. Det blir gøy å sette møblene på plass. Pynte og dolle..............
Ha en fin kveld alle sammen, jeg må nok hjelpe til der nede litt......
Klem Kari Ann




Jeg skal legge ut bilder når vi er ferdige.( det tar nok litt tid). Her er noen bilder av underetasjen slik det har sett ut til nå.




Klem Kari Ann












5 kommentarer:

adale sa...

hei
kjente meg igjen i kommentaren om lys toscana......den har jeg også over alllt!
Gleder meg til å se, du inspirerer!!!

Lavendula sa...

Så koselige bilder. Spennende å se videre bilder av oppussingen din:)

Klem fra Ida

Anneli sa...

Åhh.. så spennende!
Gleder meg til å se bilder..
Ja her vi inne i sluttspurten på gutterommet (:
Skal få lagt ut bilder når vi er helt ferdig.

Nå er jeg igang med å bestille nyvarer på jobben, DET er spennende! Mye flott å se på messen (:

Ha en kreativ malekveld (:
Klem <3

Som Mine Dager Er, sa...

Hei

Jeg vet akkurat hva du snakker om. Her holder vi på med å legge siste hånd på verket etter at vi overtok sokkelen i huset. Men stå på - det blir helt sikkert lekkert. Det er iallefall lekkert det du viser i dette innlegget.

Hilsen Marit

Lima sa...

Var jo kjempe lekkert fra før da, synes jeg... Men er deilig med litt forandring uansett da, og blir jo sikkert rå lekkert med eggehvit også :)

Liker så godt det dukkehuset også, er kjempe skjønt :)

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin